24 November

Verkligheten kom väl lite ikapp antar jag? Jag har vart sjuk sedan torsdags, och är fortfarande. Så förbaskat tråkigt att bara ligga hemma, vet inte vart jag ska ta vägen typ. Igår skjutsade mormor och morfar mig till min moster för jag skulle styla henne innan Ladies Night. Blev faktiskt nöjd med resultatet! Inget speciellt har väl hänt de senaste dagarna, jag missade tyvärr gymnasiemässan där jag skulle stått och informerat. Tråkigt... men så är livet ibland. 
Prick en månad kvar till julafton också,... har ni julkänslor? Det har inte jag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du snälla visa hur du sminkar dig, alltså vilka produkter du använder osv? :D

2013-11-27 @ 15:43:06
Postat av: Anonym

Har du brun utan sol eller solar solarium ? :D och snällaa kan du lägga upp bilder på vilka sminkprodukter du använder? :)

2013-12-07 @ 23:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0