Outfit

Jag vill så ha vår, kolla vad snyggt... Jag gör absolut ingenting, jag funderar på att gå in och laga mat. Börjar bli hungrig. Kan ju lova er att vara hemma själv är inte det bästa för matvanorna. 
Imorgon är det fredag och jag är sjuk. Jag tror inte ni förstår hur frustretande det är att vart sjuk i över en vecka nu, så himla långtråkigt och jag har ingenting och göra. Jag saknar min Teodor också...
 
PSST!!! Du som undrade om min väska från Belle finns kvar, jag tror att den ska göra det så skynda dig dit!!

Kommentarer
Postat av: julia korecic

Har du varit i London? Har du några tips skulle de vara jätte snällt och kommentera något på mitt senaste inlägg. Ska dit om mindre än tve veckor, aldrig varit där innan så lite tips vad som finns "sevärdigheter" något som "måste" besökas". Kram

2013-01-10 @ 19:36:34
URL: http://www.juuliakorecic.blogg.se
Postat av: Olivia

Vart är jackan ifrån??

Svar: Hoppas att du ser att jag har svarat! Den kommer ifrån H&M!! Kramis
Nicole Löfgren

2013-01-14 @ 09:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0