Praktik Vecka.

Vad ska jag säga? Jag har haft fullt upp, jag har praktik denna vecka och jag har sprungit på flera pressvisningar sen i tisdags. Kan lova att jag är taggad och har en massa ideér nu! 

Jag praktiserar alltså hos en stylist som heter Karolina, jag är urnöjd med detta och tycker det ska bli tråkigt med sista dagen imorgon då jag önska jag redan var klar med skolan och faktiskt jobbade med allt som jag fått uppleva de senaste dagarna. Ger er två outfits jag haft, tisdags och onsdags. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är din väska ifrån? :)

2013-05-19 @ 11:08:16
Postat av: Linnea

åh va kul det verkar! Kan du inte berätta lite mer vad du får göra som praktikant? Tror det kommer gå bra för dig, skulle ta tips ifrån dig direkt! You go girl!

2013-06-25 @ 18:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0