Who am I?

Fått fråga om vem jag är och så, självklart svarar jag på detta.
Jag heter Nicole Löfgren, blond och kort (hela 163,5!!). Född år 1996 det vill säga att jag fyller 16 år i sommar och får börja övningsköra (sjukt peppad!). Jag bor på Värmdö/Ingarö med min mamma och pappa, har fyra syskon. Ingen bor här hemma! Jag har också en pojkvän som heter Teodor, vi har vart tillsammans i 6 månader på fredag! Just nu mår jag inte så bra, eller jag har inte gjort det på några månader. Läkarna håller på att reda ut vad det är och just nu väntar vi på röntgen för mitt huvud. Så jag är hemma en del och missar mycket av skolan... Vet inte riktigt vad jag ska berätta mer? Du som kommenerade, skriv ifall du vill veta mer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta om dina syskon! :)

2012-04-02 @ 15:31:42
Postat av: Johanna

Super söt topp, vart har du köpt den? :)

2012-04-02 @ 18:34:46
Postat av: Anonym

vart är tröjan ifrån? :)

2012-04-02 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0