Mår som bäst med dig/Love

Hej finisar! Jag ligger hemma och är hur sjuk som helst, feber, förkyld, ont i halsen... you name it. Jätte tråkigt med tanke på att jag hade fina planer för denna valborgdmässoafton! Igår sprang jag runt som en galning på stan igen med Frida för leta efter balklänning, hittade vi några? Nepp. Har total ångest och vet inte vart jag ska hitta en fin balklänning och skolavslutningsklänning. Efter vi vart i stan åkte jag hem till Tedde, var en bra flickvän och köpte med kakor... tjockis till pojkvän sådär. Ha en bra dag finisar!

Kommentarer
Postat av: anna

Din blogg inspierar som fan Nicole! keep it up! :)

2012-05-01 @ 20:35:04
URL: http://annajakab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0