BFF

Skulle vara nice och ha på sig imorgon... 
Cha cha bloggääään (as seriös). Det blev att jag åkte till Frida igår på kvällen, sov kvar där så vi mös lite och tog en kvällspromenad. Haft en riktigt chill skoldag idag och vi skulle på något studiebesök i Gustavsbergs Centrum, där träffade jag och Frida på Fabbe, Tedde och Jimmy. Där ser man! Efter studiebesöket stannade jag och Fridisen kvar för Fridisen skulle till tandis. Gick jätte bra, sen åkte vi hem och där var min dag. Ska plugga lite spanska så vi hörs av lite senare. Pussis ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Alltså duude skulle döö för ditt utseende! Men kan inte du lägga ut nån bild på din outfit och kanske nån videoblogg? Kram Rebecka

2011-09-22 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0