Update September

Dagens look sådär, hembudad bukett med rosor från Mr.Romance, mina nya älsklingar.

Så mycket som har hänt på senaste tiden, hunnit med så mycket denna sommar även fast det inte känns som det så när man väl tänker efter så har jag gjort så jäkla mycket saker. Skolan är nu igång igen och jag har faktiskt inget emot det, tvåan ska bli kul och det är ett år närmare studenten! Dagarna rullar på som de ska igen. Självklart finns det de dagar man helst vill ligga i sängen hela dagen och kolla serier, jag menar jag är ju trots allt tonåring. Saker är väl egentligen upp och ned just nu, vissa åker, vissa kommer tillbaka. Jag antar att det är livet, som en liten pantamera reklam ungefär. Jag ska försöka ta hand om min lilla bloggis igen, kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0