Fight

Hej på er, jag är inte så bra på det här har jag märkt. Men som sagt skolan har börjat och uppgifter har börjat rulla in nu faktiskt,plus att jag har träningar och annat att tänka på. 

Efter träningen i söndags mådde jag verkligen helt jävla förjävligt rent ut sagt, och gjorde det även igår så har var hemma från skolan. Vet inte riktigt vad som är fel men något är fel.

Imorse vaknade jag och kände att jag skulle göra ett försök till skolan, allt blev enklare då jag hade fått rosor och en nalle hembudat imorse också. Han är ju för fin... Men det höll inte och jag åkte hem efter första lektionen. Sen dess har jag sovit och försökt få i mig mat, min aptit är nere på noll ungefär. Livet är väl lite besvärligt för tillfället, har en drös med skolgrejer som bör göras, jag mår konstigt, vill ej missa träningar, vill att han ska komma hem, vill inte missa skola så jag missar fler uppgifter.... Ni förstår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0