Q/A

Fråga:
Svar: Jag är 96a, fyller 17 nästa vecka! 

Fråga:
Svar: Tack så jätte mycket!! Kalle, Nicklas och Ture har gått i samma grundskola som mig och det är väl genom min bästa vän Frida som jag träffat resten av gänget, det vill säga att jag har träffat alla, men känner väl inte alla as bra. De som jag nog känner mest är väl Kalle och William Jonsson. Har väl träffat dom en del på senaste.. men ingen överdrift så att säga. Kram!
 
Fråga: 
Svar: Jag hade bara praktik i fem dagar och så sprang vi runt på massa pressvisningar bara! Åh tack vad gullig du är ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du så höga tankar om dig sj?
jesuuus

Svar: Nu var du rolig allt xD
Nicole Löfgren

2013-06-28 @ 23:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0