Fancy Nails

Well, klagomål slängs alltid in vid kommentarerna när jag säger att jag ska blogga och inte gör det. Min ursäkt är att jag faktiskt är en människa, jag kommer hem sent ibland, jag sover, jag pluggar och jag tränar. 
Idag har skolan vart otroligt slapp och idag är man ju lite små nervös inför nationella som ska göras imorgon. Annars har dagen vart toppen och all BieberFever som är i Sverige just nu, det är ju sjukt!! Jag antar att jag är glad att jag inte gått på någon utav konserterna då jag skulle vart nerkärad som ett as nu. Inte lätt att ha en kändiscrush! 

Langar bild på mina fräsha naglar som Frida fixade på lektionen idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det någon app du gör bilderna runda med? Isf vad heter den?:)

2013-04-27 @ 18:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0