The XX

Jag har inte vart så aktiv med datorn på senaste tiden. Iphone'n är ju livet så att säga.

Det har hänt så mycket på senaste tiden. Torsdag, fredag, lördag och söndag förra veckan så jobbade jag på Attitude Mässan i Kista. Jag jobbade backstage på stora scenen där jag var dresser för modellerna. Har haft så sjukt kul och längtar så grovt efter nästa år! Kill modellerna vi hängde med var nog bland de skönaste jag träffat. Kan dela med mig av lite mobil bilder därifrån senare... kunde tyvärr inte ha med min kamera! 

Har denna kväll ägnat mig åt skön musik och chillat, har läkarbesök imorgon och därför missar jag en del av skolan (sovmorgon, fett!). The XX - Angels Gin & Gin Remix

Kommentarer
Postat av: Anna

varför har du och teodor gjort slut? :(

2012-11-26 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0