Zayn...

Jag antar att de flesta som gillar 1D har sett den här videon med Zayn... och jag antar då också att de flesta tycker han är lika snygg som äldre kvinnor tycker att Marcus Schenkenberg är snygg! Bästa giffen någonsin. 


Har vart och köpt färg till mitt hus med mamma och pappa för en stund sedan, det blir vitt med gråa knutar. Det blir nog skit snyggt! Du som fråga om jag kan visa min balklänning och skolavslutningsklänning... jag tänker inte göra det! Tyvärr, du får se dem dom dagarna jag ska ha på mig dom på riktigt! Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har lite panik! har också varit ute och letat efter klänningar men hittar inga, skulle du kunna ge några förslag på affärer eftersom du verkar rätt nöjd ?:)

2012-05-06 @ 22:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0