Har no lektion.

Sju saker om dig själv

1. Är du singel? Nej det är jag inte!

2. Är du lycklig? Ja det är jag verkligen.

3. Är du uttråkad? Ja no är tråkigt.

4. Är du ledsen? Not at all.

5. Är du svensk? Ja det är jag, men har på något vis pytte lite franskt i mig.

6. Är du cool? Klart som fan att jag är.
7. Är du från Irland? Haha ja? Nej men wtf. Nej?

Åtta saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag, ibland i alla fall.

2. Har du någon gång blivit sårad? Såklart jag har.

3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? Varje natt!

4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Tror inte det.

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? Åh ja, min fina pojkvän.

6. Har du haft en hemlig beundrare? Hur ska jag kunna veta? Den är ju hemlig.

7. Är du kär? Ja, hihi!

8. Vill du gifta dig när du blir stor? Tror det, eller jag vet inte.

Två alternativ

1. Bilddagboken eller lunar? Inget utav dem.

2. Blind eller döv? Döv.

3. Katter eller hundar? Hundar tror jag.

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner.

5. Coca-Cola eller Pepsi? Cola ftw.

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll? Åh tveksamt.

7. Pengar eller lycka? Lycka!

8. Dag eller natt? Natt helt klart.

9. Facebook eller mobil? Mobil.

Tio ”har du någonsin..”

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Aldrig försökt.

2. Brutit något? Lyckligtvis inte.

3. Gjort nåt du ångrar? Det har väl alla?

4. Hoppat Bungee Jump? Faktiskt inte, men vill nog göra innan jag dör.

5. Ljugit för någon du tycker om? Alla ljuger någongång.

6. Ätit en hel tårta? Men fy fan, nej?!

7. Gjort bort dig offentligt? Haha absolut!

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? Förut ja! Inte nu.

9. Gråtit när ett husdjur dog? Tror jag grät när jag var liten när mina hamstrar dog.

10. Velat försvinna? Någongång har nog alla velat det.

Senaste

1. Telefonsamtalet du gjorde: Frida

2. Telefonsamtalet du fick: Frida

3. Personen du var med: Frida, eller är i skolan just nu så massor.

4. Roligaste grejen som hänt: Kommer inte på just nu.

5. Personen du smsade: Teodor

6. Personen du fick sms av: Mamma

7. Personen du tänkte på: Teodor

8. Du skrev till på facebook: Teodor

9. Du kommenterade: Fan vet jag?

10. Du tillbringade natten med: Frida

11. Du kramade: Simon


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du satsa på för jacka i år då? :)

2011-10-25 @ 17:10:54
Postat av: Sofie

Är det inte jobbigt för dig att Teodor umgås väldigt mycket med sitt ex? Jag har läst att dom brukar festa tillsammans och sådär, jag skulle tyckt det var jättejobbigt.

2011-10-27 @ 10:05:39
Postat av: Nicole Löfgren (Bynicoles)

Hej Sofie, känner att jag svarar här och inte i ett inlägg för en viss person blir så upprörd. Jag stör mig inte på det, för jag vet hur det ligger till mellan dom och jag litar till 100% på Teodor! Hoppas detta räcker, kram :)

2011-10-29 @ 13:33:17
URL: http://bynicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0