Någon ville ha bilder, here u go!

Cassandra Iversjö, har känt henne sedan kanske tre/fyra år tillbaka. Vi lärde känna varandra genom dansen, och vi klickade väl jävligt bra antar jag. Både hon och jag är lika slackers och älskar att ligga i hennes dubbelsäng på fredag/lördags kvällar.
Frida Olsson, henne har jag känt sen jag började i sexan. Hon var ett emo och jag var största wannabe fjortis. Vi avskydde varandra och vi hamnade i samma grupper osv. I sjuan blev det att vi blev nära vänner och sen har det blivit mer och mer. Frida är idag som en familjemedlem för mig.

Cecilia Lindh, Cissi har jag känt sen dagis och vi har vart super tighta sen dess. Även fast vi har haft våra svackor med bråk och sånt onödigt när man var runt 12 år så är vi fortfarande lika nära idag.
Sen har jag fler nära vänner som man glidit ifrån också,
som till exempel Niki Christianson och Julia Edrén. Dock älskar jag dom lika mycket som förut ♥

Kommentarer
Postat av: Cecilia Lindh

Jag älskar dig!

2011-10-09 @ 12:53:28
URL: http://cecilialindh.myshowroom.se
Postat av: Horan som gillar sin knapp

<3 tönt du är

2011-10-09 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0