Well, here I'm.

Tjenare, tja, hejsan, hallå. Ser ni? Jag är tillbaka och jag är liksom taggad på att blogga igen. En riktig bloggare ska ju förståss inte behöva ta pauser för att inse det, men nu är jag en riktigt c-bloggare som suger helt enkelt. Om blogg.se's app på iPhone skulle vara bättre skulle allt vara lättare har jag insett.
Sista dagarna i skolan innan jullovet nu, ska bli väldigt skönt att få ledighet. Nian är inte och leka med kära vänner! Igår var jag och färgade håret, jag är faktiskt nöjd. Lite mörkare och lite sådär. Cozy bitches. Finner inget mer att berätta just nu. Snart julafton!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vart kommer din svarta klocka ifrån? :)

2011-12-19 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0