Svar till er!

Svar: Jag är ca 163 cm och väger 45 kg.
Svar: Jag ska gå stylist eller frisör och vilken skola det blir vet jag inte riktigt än! Åh tack tjejen!
Svar: Jag har väl helt okej betyg, inte super bra och inte super dåliga. När jag gick ut åttan hade jag runt 5 vg, 1 mvg och resten g. Hade sänkt mig i flera ämnen pga mycket frånvaro och så. Men det är bättre den här terminen och jag höjer mig i de flesta ämnen! Nu i nian gör jag mitt bästa, får se hur många poäng det blir. Inte så att jag ska gå på någon linje som man måste ha över 300 poäng så jag känner mig inte pressad direkt. Men självklart gör jag mitt bästa för att få det bästa betyget jag klarar av! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter typsnittet du har i headern och i inläggen/rubrikerna? Tack för en superblogg, snygg är du också!

2011-12-02 @ 13:52:47
Postat av: bella nyqvist

Ha en bra dag/helg finadu!

2011-12-02 @ 14:29:20
URL: http://bellsiii.blogg.se/
Postat av: Mikaella

Åh, vi ska gå samma linjeee! :) Eller jag ska gå antingen design eller frisör!

2011-12-04 @ 23:24:52
URL: http://blea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0