Q&A


Svar: Hej stranger! Kan berätta lite lätt vad som har hänt med mig. Har nu gått i tre månder och haft ont i huvudet till och från och inga tabletter hjälper och nu på senare tid så har det blivit hundra gånger värre, där med har jag vart på sjukhus och grejer och nu väntar jag på att få tid för att röntga huvudet. Ingen läkare fattar varför jag har såhär så det är rätt knepigt. Har haft så ont i huvudet så jag inte kan göra någonting i princip, väldigt jobbigt. Jag har nu inte lika ont som jag kanske hade för en vecka sen, men den är alltid där och det är skit jobbigt. Där fick du veta!

Kommentarer
Postat av: tess

Inte för att jag är doktor eller nått men min kompis hade också jätte problem med huvudet,så hon behövde massa dvitamin drån solen. Sen kombdom på att hon hade rubbningar på balanshinnan:s för båda era förklaringar låter lika,men hoppas det blir bättre!

2012-03-20 @ 22:45:56
Postat av: Anonym

Inte för att jag är doktor eller nått men min kompis hade också jätte problem med huvudet,så hon behövde massa dvitamin drån solen. Sen kombdom på att hon hade rubbningar på balanshinnan:s för båda era förklaringar låter lika,men hoppas det blir bättre!

2012-03-20 @ 22:46:46
Postat av: Siri

Usch vad hemskt! Hoppas verkligen det blir bättre! Krya på dig snygging :)

2012-03-21 @ 16:23:28
URL: http://picsbysiri.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0