Tröttis

God kväll kan vi snart säga, jag kan tala om att jag är tröttare än tröttast. Skolfotot blev sk*t rent utsagt och jag glömde mina praktikpapper i skolan så måste åka till skolan imorgon innan jag åker till praktiken, smart va? Allt kanske inte är på min sida idag. Jag saknar dig oerhört mycket idag, kom hem. 

Till dig som ville ha bilder på hur jag sminkar mig, här är bilder på hur jag ser ut när jag har sminkat mig mycket, det får komma bilder när jag har vanligt med smink en annan dag. 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

hur gör du runt ögongen? lägg ut video eller bilder! stört najs

2013-09-10 @ 19:53:50
Postat av: Juli

Kan du inte visa vad du använder för produkter ? :)

2013-09-11 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0