Sunny sunday

Oj, livet kom ikapp mig.
Efter praktiken i torsdags var jag helt jäkla slut och somnade jätte tidigt. Jag praktiserar som sagt på Jackie och det känns helt toppen än så länge, alla är jätte trevliga och vem skulle inte dö för att få jobba med kläder från några av världens största designers? 
I fredags var det skola och efter det på kvällen var det dags för NAUSE, helt galet fett och jag kan knappt bärga mig för Tomorrowland nästa sommar. Om jag inte får biljetter dit tänker jag nog gräva ned mig själv. 
Igår så var jag och handlade med mamma och hämtade sedan upp min brorson Leon och vi var lite barnvakt åt honom, på kvällen åkte vi alla till Tumba för att kolla på innebandy, Storverta-Aik. Kommer nog aldrig tröttna på innebandy haha! 

Hur ser denna dag ut då? Jo jag ska nog bara ta det lugnt nu på dagen, ikväll är det första officella träningen med laget igen. Är galet taggad och ser fram emot svett, blod och tårar. Denna säsong ska bli GALEN. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför spelar du inte innebandy då?

2013-09-09 @ 12:40:42
Postat av: Cyber- life with autism and art

Låter som en ganska rolig praktikplats, och kul att du trivs där med. :)

2013-09-09 @ 17:29:39
URL: http://xcyberalienx.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur fick du praktik på Jackie?? :)

2013-09-10 @ 18:44:19
Postat av: Anonym

Du går ju i träningslag, ni kan inte riktigt göra säsongen "galen"

2013-10-05 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0