12 November

Dagen har vart kaos, jag försov mig, ett helvetes väder och en massa pinsamheter i skolan.
Men jag klarade i alla fall mig igenom den, och det är så skönt att veta att man knappt har något plugg alls kvar denna termin. Nästa vecka kommer jag vara ledig och sedan vara någon timme på gymnasiemässan. Kan inte förstå att små 98or ska börja ettan på gymnasiet, hur galet är inte det? Jag menar, jag har alltid tyckt att vi 96or är gränsen till små. 

Hur är livet annars då? Jo men just nu känns det faktiskt väldigt bra, förutom den här vanliga vinterångesten som man får utav att vara blek = man ser tjock ut, samt ful. Min längtan till varma breddgrader har aldrig vart större tror jag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0