Äntligen sommar

Ja äntligen, min berg och dalbana detta första läseår på gymnasiet har vart helt sjuk! Så mycket som har hänt, så mycket som har förändrats och så lite man tänkt på vad som faktiskt har hänt. Nu är det sommerlov och äntligen är jag fri i någon månad, min lycka är obeskrivlig och jag mår bättre än någonsin. Bloggen har inte riktigt vart med mig senaste tiden och självklart finns det anledningar. Hoppas allt är bra med er, jag ska göra mitt bästa för att hålla mig på topp här i bloggen ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt din kedja till dina solglasögon? :D

2013-06-20 @ 17:20:21
Postat av: Sara

den sista (fjärde bilden), vart kommer hennes rosa/orangea tröja/klänning ifrån? kan du fråga ? tack om du gör det ! <3

sen , du har en helt amaziiiing hot bod, hur äter du och tränar och hur mkt väger du och hur lång är du? :) <3 krammmmmm <3

2013-07-01 @ 22:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0