Old pic, serious talk

Langar en oldies från 2011 tror jag. Idag har jag gått i skolan därav ingen uppdate, usch för att vara tillbaka där. Är faktiskt väldigt skoltrött, även fast jag går slappaste linjen ever. När min mentor nämnde att vi skulle välja om vi vill ha högskoletillberhörighet eller inte ville jag bara dö, det är något jag verkligen inte tänker göra. Mina tankar för framtiden är väldigt oklara, men att sätta mig och plugga direkt efter gymnasiet eller plugga i huvudettaget är inget som lockar lilla mig inte. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer ingenstans utan att gå högskolan, såvida du inte vill ha ett skit jobb. just sayin'

2013-01-07 @ 19:40:22
Postat av: Anonym

Hur gammal är du? Vilket år är du född? Jättefin blogg! :D

2013-01-07 @ 20:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0