Long time no see

Senaste veckan är det ganska mycket som har hänt och jag har inte riktigt haft tid för bloggen, är verkligen ledsen för det. Denna vecka ska det vara som vanligt igen, lovar er!
Denna helg har bestått av roligheter för min del, i fredags hängde jag med Frida och Ella, vi hade egentligen planerat att dra ut men vi blev hemma och kollade på film istället. Igår kväll var jag på middag hos mina föräldrars vänner på Ekerö, jag vann på alla kortspel och då var jag nöjd. Idag är det första cheer träningen för mig sedan jag vart sjuk och lov och allt det nu har varit. Ska försöka iaf, hoppas på att inte dö ungefär. Är faktiskt riktigt taggad! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ingen festtjej va? känns aldrig som du går ut och gör nånting. Ta inte det som något dåligt, jag undrar bara :)

2013-01-20 @ 13:36:49
Postat av: Anonym

Vet du vart man kan börja på cheerleading för nybörjare om man är typ 13-14?

2013-01-25 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0