ความรัก/kärlek

Ungefär sådär kär är jag i min Teodor. Till dig som undrade om jag och Teodor var tillsammans, även fast det står att han är singel på Facebook... Cuz everything on Facebook is true hah? Ja vi är tillsammans fast vi inte har förhållande på fb, jag är lika singel på fb som honom.

Ursäkta mitt uppehåll igår, men det hände så mycket igår. Jag var bland annat hos doktorn och lite så, hänt lite privata saker senaste tiden som jag känner att det inte bör tas upp här. Jag har vart hemma från skolan idag med, ska nog kämpa mig dit imorgon. Ska jag vara ärlig längtar jag, jag rutnar snart här hemma.

Kommentarer
Postat av: Vendela

Tycker verkligen inte om när folk antar såntdär bara pga Facebook.. Suck.

2013-01-15 @ 16:07:18
Postat av: Ella

Gud vad finna ni är!! Kan inte ni göra en video tillsammans?
Kram

2013-01-15 @ 23:06:24
Postat av: Iris

Din pojkvän ser ut som en modell!

2013-01-16 @ 16:26:18
Postat av: Anonym

Vad tycker du om att Teodor kommenterar Fridas instagram?

2013-01-17 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0