Svar på important things

Till dig som frågade hur jag fick min praktik!
Jag har kontaker, i detta fall så är Karolina som jag praktiserade hos en vän till en släkting. Vilket jag hade sjukt tur med eftersom det är bland det roligaste jag gjort. Däremot vet jag som till exempel Jonathan i min klass att han fick en precis likadan praktik fast hos en annan stylist, genom att faktiskt fråga henne. Ta kontakt med de personer ni vill, fråga kan man alltid göra man får antingen inget svar eller ett ja/nej! 

Till er som frågat hur man klarar av att gå ur ett långvarigt förhållande!
Jag vet faktiskt inte hur jag ska förklara det här, alla känner olika, alla är olika. Självklart finns det stunder det är jobbigt, i början var jag inte ensam en sekund. Var hela tiden med någon kompis och sov inte ensam på minst en vecka. Men någongång måste man tillbaka till verkligheten, så är det alltid. Att komma över någon kan ta tid, det är som sagt olika, men försök hitta på andra roliga saker så man inte sitter hemma och deppar och övertänker saker och ting. Det hjälper verkligen inte, har suttit och gjort det förut så.... Hoppas jag var lite till hjälp, kika mig eller skriv på fb om det är något ♥
Mina kärlekar som jag inte skulle klara mig utan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0