Vill bara komma igång igen.

Som de flesta vet så dansade jag sjukt mycket för ca 1,5 år sedan. Men sedan skadade jag mig riktigt ordentligt, hade av muskelfästet i låret. Klumpigt som fan... Men i alla fall, jag tränar ju inte nu och inte gjort det sen jag skadade mig eftersom det inte har gått. Nu när jag tror att jag kan börja träna igen så är jag inte alls taggad på dansa igen, utan det är min lilla cheerleading dröm som lockar. Har väl velat hållt på med det i nästan hela mitt liv, sen de första filmerna med cheerleading i har jag velat det i alla fall. Till hösten kommer jag förmodligen att börja, är äckligt taggad. Hoppas bara jag kan bli vig och så igen snabbt, kanske borde börja redan nu. (Bild från höstas, var ganska vig då fortfarande)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0