Ofta jag pallade, svar på alla frågor.

Svar: Använder verkligen inte brun utan sol, det blir bara fail. Har solat solarium ibland men det var ett bra tag sen nu! Tack sötnos!
Svar: Tjenare Emma! Jag är smal, alltid vart. Något är faktiskt på tok så du har helt rätt, min hälsa är inte på topp just nu. Äter medicin för höja mina värden i kroppen just nu och håller även på att utreda om det är något mer som är fel. Mår nästan illa hela tiden just nu och där med kan jag inte äta så mycket som jag kanske ätit innan. Oroa dig inte, jag har läkare som tar hand om mig. Hihi!
Svar: Använder mig av lite "puder-mouse" mest på kindbenen, sedan lite solpuder, mascara, ögonbrynspenna och ibland eyeliner! Har inga speciella vardag/kvälls make-ups!
Svar: Det är kärlek
Svar: Kolla två frågor upp!
Svar: Vi skulle träffats men det blev lite ändringar, har inte träffat han heller efter alla hjärtans dag eftersom jag mår som jag mår!
Svar: Jag är ca 163 cm. Just nu har jag 240 har jag för mig och jag vill börja på Realgymnasiet. Haha alltså va? Smal har jag alltid vart och "de enorma tuttarna" kom bara. Lol?!
Svar: Jag gör dom på polyvore! Ska försöka, så mycket i skolan sorry!
Svar: Nej men hej Alice hihi. Jag tycker vi bor i ett typiskt svenne hus och riktigt olyxigt. Men kan väl visa med bilder någon dag kramis.
Svar: Lätt jeansshorts, finns inget bättre!
Svar: Jag har väl inga planer på att tattuera mig, får ändå inte göra det förrän jag är 18. Men jag vill absolut men den ska då vara sjukt genomtänkt eftersom jag ska ha den hela livet. Just nu känner jag att jag vill skriva Jesper och Rasmus någonstans, ena på armen eller på nedanför nacken. Vet inte riktigt.
Svar: Onödig fakta som jag inte har lust att dela med mig av haha?!
Svar: Haha ingen aning faktiskt! Oj dröm outfiten, har fan ingen aning på den heller! Min största önskan är väl att jag kommer vara lycklig i mitt liv och lyckas bra med det jag nu gör. Många saker gör mig glad! Har sämst humor nämligen. Jag har inte tränat på ca 1,5 år nu eftersom min skada är helt cp fortfarande. Tack så mycket, kram!
Svar: Jag vet inte riktigt, vi är lika kära i alla fall det är ju en sak som är klar! Heheh..
Svar: Hej! Jag är ca 163 cm lång och väger kanske 44-45? Skulle ju självklart vilja ändra grejer med mitt utseende men jag ser ut som jag gör och det är så det är, jag är väl nöjd. Jag bor på Ingarö i ett hus, jag har en egen "stuga" där mitt rum är, sen går jag in och äter, duschar, går på toaletten osv. Läs längre upp om alla hjärtans dag grejen! Tack så mycket, kramis.
Svar: Hej! Jag har två halvsyskon och två till som är som mina syskon fast dom egentligen inte är det! Min familj.. jag bor med mamma Anneli och pappa Thomas, fyra syskon, Rasmus, Jesper, Dennis & Simone. Alla är dock mycket äldre än mig så ingen bor hos oss! Vi hade ett akvarium innan vi flyttade, men vi har inte kvar det nu. Så inga husdjur, tror det passar oss bäst också eftersom vi gillar att resa väldigt mycket. Orkar inte lägga upp en bild på alla i min familj.. haha!
Pass på alkoholhaltiga drycken där, mys före sex helt klart, godis före glass, jag älskar chips så chips före bea, pojkvän före singel!
Svar: En vanlig vardag i nu läget är att jag måste kämpa mig till skolan och klara skoldagen, komma hem göra ett försök till att plugga ibland går det ibland inte oftast mår jag för dåligt för att plugga. Mina helger innehåller mest sängen, soffan och tvn. Eftergymnasiet vill jag resa utomlands i ca 9 månader för att jobba och chilla typ Thailand och Australien. Kan göra ett inlägg om det senare, alltså något ni inte vet!
Svar: Nu när min hälsa inte är på topp, så är det frukost vid ca 07.15 som är oftast knäckebröd med juice eller te, lunchen i skolan hatar jag, så äter mest grönsaker bara, sen kan jag gå och köpa en macka på caféet, tuggar oftast tuggummi för släcka min hunger, när jag kommer hem äter jag oftast onyttiga saker och nudlar/mackor. Middagen har jag hoppat över en hel del senaste tiden, för jag mår mest illa på kvällarna och kan oftast inte äta då! Min favorit mat kommer nog alltid vara tacos och thai mat.
Svar: Tre måsten? Skinnjacka gärna beige! Ray Bans och kanske hunters? Eller utsvängda ljusa jeans! Eller massa söta blusar, åååh!
Svar: Vill du ha ett kort på min garderob och mitt favoritplagg? Du kan läsa om vilket smink jag använder bland de första frågorna. Tack själv för att du läser, hehe!
Svar: Jag vet inte riktigt, vi träffades och båda kände att det var rätt? Eller vadå? Hehe. Jag har väl helt ok betyg för att ha ganska mycket frånvaro (giltig!!). Jag vill börja på Realgymnasiet. Haha, nja det kan jag inte säga att vi gör. Vet inte varför jag är så smal, är född så typ. Jag sminkar mig på högst 10 minuter, det tar dock längre tid att välja kläder. Har bra kontakt med båda! Självklart lite bättre med mamma, så brukar det ju vara. Jag är ju egentligen inte ett ensamtbarn, men jag får väl en del, så lite bortskämd kanske? Men inte så mycket. Haha jag vet inte beror väl på hur mycket yngre, jag är inget "fan" av barn. Försöker vara trevlig och snäll emot alla! Åh tack sötis! Kram på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0