Ni får svaren

Okej kände att det var dags att svara på era frågor och även ge er tips på kläder man kan ha på sig nu på vintern eftersom ni har frågat efter det. Jag börjar med svara på frågorna och senare idag kommer lite klädestips!

Svar: Haha tack så mycket, inte för jag vet vart du har fått det ifrån! Jag äter onyttiga saker varje dag, någon form av choklad, ibland glass och oftast chokladbollar. Jag har väl aldig vart en storätare när det gäller mat och speciellt inte senaste veckorna för min kropp inte mår så bra. Så jag äter väl inte så mycket, men däremot ofta. Älskar frukt och grönsaker!

Svar: Jag hittade den på pojkavdelningen på rean, så jag fyndade den lite. Tyckte den såg så mysig ut! Så jag vet inte om den finns kvar tyvärr.

Svar: Den svarta väskan är köpt på Accent i somras, vet att den fanns kvar vid jul fortfarande så jag vet inte ifall dom tagit in nytt sortiment eller inte. Ni får helt enkelt åka in och kolla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0