20120206/Q&A

Har du och teodor "paus"? :( varför? Du behöver inte svara, för jag förstår att det är personligt osv! Paus och paus, vi har det inte offentligt på facebook bara och har inte lika stor press på oss. Long story bro! Vilken är din favoritaffär? Jag har ingen direkt favoritaffär, om jag skulle behöva välja en affär skulle det nog bli BikBok för stunden. Vad har du för sommarplaner? :) Har väl inga jätte stora sommarplaner, ska antagligen till Spanien med Cassandra. Kan inte du börja lägga upp outfits? Du har jättefin stil. Jag vet inte riktigt, har ingen direkt stil längre tycker jag. Har bara tråkiga saker på mig... Men tack så jätte mycket! Vart bor du? Jag bor på Värmdö, på landet kan man säga haha! Hur lång är du? Jag är runt 163-165 cm kanske? Vad är det värsta som hänt dig? Oj... värsta som hänt mig. Det lär nog vara när jag var i Thailand när tsunamin kom, eller när jag och mamma fick hjälpa en man som hade drunknat i Thailand, eller när vi blev rånade i Thailand. Kan inte riktigt bestämma mig haha! En väldigt tråkig sak var när min unga moster hade cancer också, men hon överlevde vilket jag är sjukt glad över. Köpte du din MacBook själv? Eller paya dina föräldrar? Jag har fått MacBooken från skolan, så jag kommer antagligen få köpa loss den när terminen är slut!


Kommentarer
Postat av: Erica

Sv; Visst är hon! Hon heter Fanny Lyckman och bloggar på imfancy.blogg.se :)

2012-02-06 @ 18:35:34
URL: http://ericahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0