Q/A

Svar: Jackan finns HÄR och köpa och kostar ca 910 kr utan frakt!
Svar: Jag började prata med Teodor sommaren 2010, vi pratade mer och mer och så höll det på väldigt länge, men vi pratade på en nivå som vänner. Vi pratade ut om problem med varandra och jag fick veta allting hur det såg ut ur en killes perspektiv och han fick se allt från en tjejs. Vi fortsatte prata och saker började inte hända förrän kanske sommaren 2011, vi träffade på varandra någongång med vänner och det var inget mer med det, självklart hade charmören fått mig lite på fall och det visste han precis att han hade. Vi träffades ensamma första gången i Oktober och det klickade direkt och dagen efter var vi tillsammans. Riktigt jävla p12 om ni frågar mig att vi blev tillsammans dagen efter vi träffades första gången. Men jag måste ju säga att det var bra, eftersom vi fortfarande är tillsammans 1 år och ca 3 månader efter och det älskar jag, jag älskar Teodor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0