Långt inlägg, jag tar igen!

Hej på er finisar! Jag vet jag skrev inte i tisdags när jag kom hem.. tänkte berätta lite vad som hänt senaste dagarna för er nu istället. I tisdags kom jag hem från Hälsingland, Ljusdal. Var hemma och packade upp och så, sedan kom Teodor och sov här med mig. På onsdagen så träffade jag Cissi och åkte och köpte lite saker i stan. Sedan hade vi mys kväll hemma hos mig!


Igår, det vill säga i torsdags så gick jag och Cissi upp i tid, vi skulle lämna tilbaka en grej som Cissi hade köpt och vi skulle träna cheerleading sen också. Vi mötte upp Melinda på bussen åkte till stan och så. Sedan var det ju dags för cheerleadingen... vi var så osäkra att vi var påväg att gå därifrån för att vi var så fega. Men vi tog oss i kragen och körde ändå! Måste säga att det var bland det roligaste jag gjort och alla var jätte trevliga. Dock tycker jag att dom som var yngre och redan tävlar var lite bitchiga mot oss. Fast det är ju klart om jag skulle vart liten och träffade tjejer som var typ 5-6 år äldre år än mig och som var nybörjare skulle jag nog vara lite bitchig också! Hehe.... Cissi skadade dock handleden på trampolinen i slutet av träningen så vi var tvugna att åka till akuten sen, bra start! Men det var lugnt så det var ju tur för henne.

Idag har jag sån otrolig träningsvärk så att jag håller på att dör, konstigt när man inte rört en fena på 1,5 år. Tänkte köra lite yoga nu för att mjuka upp mig lite. Sedan blir det plugg! Ha det bra, ily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0