Q/A-Soldusch

Ni har frågat mig om solduschingen jag gjorde för ett tag sedan. Jag blev väl helt okej nöjd, jag gjorde det på Underverket som ligger i Hammarby sjöstad (Hammarby Allé 94). Det beror på vilket pigment man har.. jag har lite gult i mig så jag blev lite orange dagen efter och så. Det försvinner på både händer och ansikte snabbt och just nu på mitt bröst. Ser ganska konstigt ut. Jag rekomenerar detta kanske till speciella tillfällen.. om man inte gör detta en gång i veckan kanske. Men då tycker jag att man kan smörja in sig med brun utan sol och sola solarium istället!

Såhär ser det ut just nu på mitt bröst, ska ta bort det med handduk sedan när jag duschat!

Kommentarer
Postat av: Lisa Nathalie

Men sådär blir det bara om du väljer för stark nivå utav den? finns tre nivåer att välja mellan och du borde valt den lägsta samt smörja in dig med bodylotion för då blir borttoningen inte lika extrem när du blir torr!

Jag har gjort detta i 9 års tid, alltid på lägsta nivå och aldrig blivit fläckig eller randig! =)

2014-09-17 @ 19:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0