Vad händer i mitt liv?

Jag har vart elak mot er och inte bloggat, yeah I know darlings. Därför kör vi en snabbrepris sen några dagar tillbaka tycker jag!
Onsdag: Gick i skolan kände redan på morgonen att det skulle bli en bra dag. Frida kom inte till skolan, ledsen chey. Men jag klarade mig och jag och mina tjejer från klassen hade möte med rektorn på skolan ang. en lärare. Tyckte det var små coolt. Efter skolan hängde jag lite med Teodor och sedan åkte jag hem till Frida och sov med henne. Myz!
Torsdag: Gick i skolan. Frida kom till skolan, lycklig tjej! Dagen var toppen och har nog aldrig gått och haft ett smile på läpparna hela dagen.. Vilket jag hade igår. Kom hem efter skolan, pluggade en stund sen var jag hos min mormor och morfar och pratade lite om livet.
Fredag: Idag är det fredag, jätte glad tjej!! Idag mår jag jätte bra, och snart ska jag iväg till min sjukgymnast. Vet inte om han kommer bli så glad, känns som mitt ben är lite värre igen. That's life bitches! Efter skolan ska jag plugga ikapp lite sen ska jag iväg på middag. Denna helg är en hemma helg helt klart. Hoppas att alla får en toppen dag, och så hörs vi senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0