Kärlek övervinner allt

Snabb repris på de tre senaste dagarna..
Fredag: Skulle egentligen åkt till Tedde men blev att jag åkte till Frida och sov kvar där. Frida och jag hade riktigt kul och det var så skönt att få träffa henne. Hade inte träffat henne på mer än en vecka tror jag..
Lördag: Vaknade upp hos Frida, chillade lite skrattade lite. You know.. Åkte sedan vidare till Tedde och var där i några timmar. När jag väl kom hem var klockan typ sju och jag var dödstrött. Försökte plugga gick sådär. Klockan tio hade jag slocknat och sov resten av natten.
Söndag: Ställt alarmet på klockan åtta eftersom jag behöver speed plugga idag. Är det ens okej att ha sex stycken ena prov/inlämningar/läxförhör på en vecka!? Hörs senare!!

Kommentarer
Postat av: Inez

Är det din tatuering? vad betyder det? :) FIN BLOGG!!

2011-10-16 @ 18:26:40
Postat av: Frida din bästis

Älskling det stavas : Amor vincit omnia!

2011-10-17 @ 09:24:31
Postat av: hoppsan

haha sötan! Det där betyder ju "allt övervinner kärleken" fett deprimerande

2011-10-27 @ 23:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0