Jag ba kirrar svaren

1. Gillar du någon kille nu? Kanske Robin s? ;)

Ja jag gillar någon kille just nu, men inte Robin.. haha! Förstår inte vad det kom ifrån, det var ju ett år sedan om inte mer.

 

2. Har du pojkvän?

Nja, nej, kanske, jag vet inte.

 

3. Har du rökt?
Aldrig i mitt liv någonsin, usch!


4. Vilka bloggar läser du?
Flera av mina vänners och några kända bloggare. Inget speciellt!


5. Vem är din allra allra bästavän? Om du bara får säga 1?
Blir nog Frida, är med henne så pass mycket så hon känns som en familjemedlem.

 

6. Är du oskuld?

Men ja herregud, varför frågar alla. Bitches.

 

7. Vad faller du för hos killar?
Vad faller lilla jag för.. ja du, vet inte. Alltit tyckt om blonda killar, men alltid hookat med brunetter. Aldrig fattat det där..

8. Kan du inte lägga in några bilder om dina bästavänner? Vilka är dina bästavänner? :)
Absolut det kan jag nog göra någon dag. Min allra bästavän är Frida, sen har jag några få vänner som jag står väldigt väldigt nära också.

 

9. Vad använder du för kamera ? :)

Använder mig utav en Canon Ixus 100 is!

 

10. När känner du dig som snyggast?

På morgonen..... eller? Haha jag har ingenaning beror ju på, ibland känner man sig snygg ibland känner man sig som ett monster.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju inte svarat på alla frågor? xD

2011-10-04 @ 21:40:27
Postat av: Anonym

Varför har du inte legat än? det är ju soft

2011-10-06 @ 19:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0