Dagens

Dagens vill ha: Har stor längtan till att shoppa, så något klädesplagg. 
Dagens klädsel: Mini shorts och mjukisdress tröja (charmigt). 
Dagens smink: Osminkad och söt.
Dagens frisyr: Toffs for the win. 
Dagens händelse: När jag skrek åt datorskärmen för någon bitch i 90210 var elak. 
Dagens låt: Den Svenska Björnstammen - Svalkar vinden
Dagens planer: Ligga i sängen och gå upp och äta middag när det är dags. 
Dagens saknad: Frida och Tedde.

(Var och filosoferade här idag)
Dagens dummaste: I don't know. 
Dagens sjuka: Idag är jag den sjuka. 
Dagens drog: Pojkvännen min.
Dagens roliga: Har inte skrattat så mycket idag.
Dagens favorit: Lottie var söt som skrev ett inlägg om mig. http://charlotta.nu
Dagens godis: Önskar jag hade chirre hemma, dock är inte det godis. 
Dagens humör: Glad.
Dagens ord: Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0